..tämäkin tarina saisi onnellisen lopun..

Kunhan tämä tuska hellittäisi. Tämä yksinäisyys katoaisi. Saisin sinut viereeni.

Tiedäthän, että en tarvitsisi edes sitä serenadia jos vain tietäisin sinun muuttaneesi mielesi. Ajattelevasi minua. Edes vähän.

Pahin vihani hellittää vähitellen. Ja vaikka loukkasit minua, satutit pahasti, niin silti haluan pyytää anteeksi jos olen sanoillani täällä aiheuttanut harmia sinulle. Mutta silti minuun sattuu edelleen, ja olo on tyhjä. Ja aina lopulta asetan muut ja heidän onnensa etusijalle, sillä en halua kenellekään mitään pahaa. Aina kaikki muut ovat etusijalla, ehkä siksi olen niin onneton kun en ajattele itseäni ja omaa onneani.

Ehkä tuska hellittää joskus. On vain pakko puolustaa itseään, keinolla millä hyvänsä. Luottaa en enää voi siihen, että joku joskus ajattelisi minun hyväkseni tai rakastaisi vilpittömästi. En pysty.

Onneksi tanssin voimalla selviän tästäkin yksinäisestä yöstä.