Mökki

Näin talvella mikäs olisikaan sen mukavampaa kuin mennä metsän keskelle mökkiin viettämään mukavaa iltaa. (Kauniissa ja Rohkeissa aina mennään Big Beariin, tosin siellä on aina dramatiikkaa kun paha anoppi/äiti hyökkää paikalle, iskee lumimyrsky tai joku alkaa synnyttämään) Näin tosielämässä mökillä on rauhallisempaa. Ja pieni myrsky ei olisikaan pahitteeksi, onhan sinulla hänet turvanasi.

Mökille riittää mukaan pienet eväät ja hieman juotavaa tunnelmaa keventämään. Talvella on mukava sytyttää takkaan tuli (jos sellainen löytyy) ja istua peittojen päälle takan eteen tulta katselemaan. Ah, romanttista. Kesällä taas voi nauttia yöttömistä öistä saunan ja uimisen kera jos mökki on järven rannalla. Myös auringonlasku voi taata iltanne onnistumisen. Kannattaa varautua yöpymiseen sillä mökiltä ei pääse helposti pois, mutta jos iltanne on onnistunut niin mikäs kiire teillä olisikaan.

Mökille voi myös mennä isommalla ystäväporukalla (esim. ensitreffeillä niin tunnelma voi olla rennompi), mutta muiden läsnäolo saattaa olla häiriöksikin juuri sillä hetkellä kun haluaisit olla hänen kanssaan kahden. Valinta on sinun.